BRAEMAR AND INVERBERVIE / SCOTLAND

VISIT SCOTLAND, BREAMAR, LECHT SKI,  ENGLISH - IF U ARE ON THE PHONE U NEED TO OPEN WEB VERSION (DOWN ON PAGE) AND RIGHT SIDE U HAVE TRANSLATOR, DON'T SCARED TO USE THIS. I KNOW THERE IS LOTS OF PEOPLE WHO DON'T UNDERSTAND POLISH LANGUAGE BUT ALSO I DONT HAVE A TIME TO WRITE EVERYTHING IN ENGLISH. SORRY FOR THAT !
Jakis czas temu wybralismy sie na wycieczke zeby zobaczyc cudowne zakatki tej pieknej Szkocji. Mieszkam w miescie, ale osobiscie wole ciche i spokojne miejsca dlatego staramy sie jak najczesciej gdzies wyjezdzac. Miejsce ktore wybralismy to Breamar - wies polozona w gorzystym regionie polnocnej Szkocji, obejmujacy gory Kaledonskie oraz Grampiany. Wies jest bardzo spokojna , znajduje sie tam kilka hoteli, hosteli, pole namiotowe, zamek (Braemar Castle) czy tez pole golfowe. Wlasnie w tym miejscu zaczyna sie wiele ciekawych szlakow pieszych jak i rowerowych a kilkanascie minut od tej miejscowosci znajduje sie bardzo popularny osrodek narciarski Glenshee. Od roku 1832 odbywa sie tutaj Breamar Royal Highland Gathering, jest to zgromadzenie mieszkancow gor Highlands ktore jest polaczone z festynem sportowym i prezentacja orkestr kobziarskich z calej Szkocji. Gosciem honorowym jest oczywiscie sama krolowa. Niestety nie mialam mozliwosci byc na tej imprezie w tamtym roku i podobnie bedzie i w tym roku poniewaz w tym czasie bede w Polsce. Ale moze kiedys sie uda :) W samej tej miejscowosci nie spedzilismy duzo czasu. Ja bylam bardziej zainteresowana szlakiem, jak oni to mowia 'po wierzcholkach gor'. Z Breamar do Glenshee ogolnie jest tylko 27 km ktore mozna zrobic w 30 minut, ale jest to trasa gdzie jest cala masa motocyklistow, samochodow, ludzi, mnostwo zakretow, 30% w gore, 30% w dol :D Ja to powiem Wam szczerze, ze w niektorych momentach to oczy juz zamykalam. Na tej trasie znajduja sie miejsca gdzie mozna sie zatrzymac, podziwiac widoki i odpoczywac. Rewelacyjne krajobrazy, miejsce genialne dla fotografow. Ja na pewno jeszcze tam wroce, jest tam wiele szlakow ktore chcialabym przejsc wiec wybiore juz inne miejsce.

Braemar / SCOTLAND

VISIT SCOTLAND BREAMAR LECHT SKI
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Tu kolejny weekend i kolejne bardzo spokojne i urokliwe miejsce. Inverbervie - jest to male miasteczko na polnocno-wschodnim wybrzezu Szkocji.

Inverbervie / SCOTLAND

Aberdeenshire countryside Inverbervie Scotland

16 komentarzy

  1. Fascynujące tereny - idealne aby uwiecznić je w obiektywie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow it's so beautiful! Lovely photography <3
    www.thefancycats.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, thank you for sharing these impressions with us.
    Scotland is such an amazing place and it's definetly on the top of my travel bucket list.

    take a look at my Blog and my Instgram

    OdpowiedzUsuń
  4. A u ciebie zawsze tak pięknie:*

    Buziaki:*
    Zapraszam cię kochana na dwa nowe posty:)
    -->Białe okulary serca i spódnica z perełkami
    -->Moje Must Have - lato 2018

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Klimat panujący jest rewelacyjny

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi Boho

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i magiczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsca :) Widoki zapierają dech w piersiach.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    BE YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Śliczne miejsca, a jakie zdjęcia 😍 Jestem pod wielkim wrażeniem 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki :) Podoba mi się Twój blog :) Dodaję do obs :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne widoki i super zdjęcia chętnie bym zobaczył jakiś filmik/vlog z tych miejsc :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/06/only-you.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, niestety nie robie jak na razie vlogow. Kiedys o tym myslalam, ale jak na razie nie mam takiej mozliwosci i czasu, ale kto wie....moze kiedys ;)

      Usuń

Thanks for your opinion :)

© 2018 Angelika eM.